För att jag inte kan sova.

Ska sova hemma i natt, tråkigt! gillar att sova hos johanna, vi kan prata om allt och i evigheter dessutom. Tills man blir så trött att allt man orkar säga är "mmmh.." "aaah.." eller "nää.." haha.. men det är skönt! Ska nog sova där på torsdag igen, gött!

Idag har johanna vart med hemma hos min mamma och pappa i skogstorp.
Vi gjorde inte så mycket, det är så jävla dött här ju! Enda stället där det finns folk är på 2in1 och där omkring, men det är ju 14 åringarnas och moppekillarnas place, kan inte hänga där :S

Men sen var vi med Ida också och när Johanna åkte hem med mackan
så gick vi och käkade pizza. Antonia kom också och gjorde oss sällskap så det var ju NAJS. he he.

Kollade på tredje avsnittet av Upp till kamp innan med,
fan vad jag älskar den serien! så sjukt bra!! Synd bara att det bara är ett avsnitt kvar nu. Kommer på måndag, längtar!!!

Och på tal om bra TV på SVT så saknar jag in treatmen!
när fan ska det komma tillbaka?? fattar inte varför det ska finnas pauser? Vill ju se fortsättningen nu! Synd bara att jag missade dom 3 sista avsnitten typ eller vad det kan ha vart, 5 kanske tillomed? aja, hoppas att det kommer upp på svt play så man kan se det där iaf. nångång..

jajaa. skriver så tråkigt nu för tiden men har ingen lust
med nått just nu. Iaf. inte när jag är ensam med mitt huvud fullt av snurrande tankar. Det tar fan kol på mig. Orkar inte. Är ledsen.

Ska kolla på lite Lost nu och försöka få tankarna åt ett annat håll. peace.



Vad gör man när det enda man vet är att man inte vet någonting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0