I sell my soul to happy eyes.

Sov tll 13 idag typ.. men så går det när man somnar vid 6:30.. måste försöka vrida om mitt dygn mer ordentligt! Alltså lägga mig innan morgonen! haha, ska försöka lägga mig vid 3 idag iaf. Om jag inte går ut ikväll.

Ska snart iaf. till Harrys med mamma och Emelie för att ta en öl eller två.
Får se på vilket humör jag är sen, om jag har lust att festa vidare. isf. kanske det blir B&B's i Halmstad för lite bowling, hatar ju bowling iofs. sulle föredra att spela billjard men men, vad gör man?

Mamma sitter och målar Emelies naglar nu sen ska vi gå.
Jag vill gå iaf. Emelie vill inte gå för hon har tydligen ont i tån.. ååh! Pappa kanske får köra oss då. Stackars han, tror han vill följa med till Harrys men han får köra istället.

Jaja, uppdaterar mer sen, asså ser inte min nya header?? Gör nån annan det eller? Ser den bara när jag trycker på förhandsgranska.

jaja, hörs sen. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0