Jobba jobba jo-obba!

Ååååh!! TRÅKIGT!! Vädret suger - Jag jobbar inte. Vädret suger - Jag jobbar inte, Vädret suger - Jag jobbar inte. Vädret är BRA!!! - Jag jobbar!! ÅÅÅH SÅ TRÅKIGT, och detdär var inte otur.. nej nej, utan mitt schema ser ut så, ledig när vädret suger, jobbar när vädret är bra.. Kul va? suck.

Men fick sluta tidigare idag iaf.. kul.. men solen tar ju fan inget nu. åååh!!!!!!!


Jaja, skit samma. Är på bra humör nu ändå, vet inte varför dock?
Kan det vara för att jag vaknade pigg, tog en härlig dusch i över en halvtimme, åt frukost (jajjemen!) jobbade lite, åt en kebabrulle och är hemma nu och solen står iaf. fortfarande kvar på himlen. Japp det kan nog vara därför.

Hahha, igår gjorde jag och Johanna en bloggvideo.
Som hon ska ha i sin blogg alltså, haha så jäävla ful, satt bara käkade massa chips, choklad och drack coca cola. Och snackade lite skit om världen. Vet inte om hon lagt in den på sin blogg än, men hoppas! Kul varen!

Hmm.. funderar nu på om jag är pigg nog för att dra mig mot Johanna eller om jag ska sitta här å softa lite först?


Får se. :) Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0