Såhär går det...

...när jag inte fått sitta vid datorn på flera timmar, massor av inlägg på en och samma gång.. Men men, ni måste ju inte läsa alla!?

Har funderat hela dagen på en låt,
visste att det var en låt som en kille sjunger, den handlar om en tjej, och den handlar på nått vis om hur hon rör sig.. funderade jätte mycket, vad sjunger dom? "her walk?" nääe... "her moves..?" njaaee... Sen kom jag på iaf. att samtidigt som jag lyssnade på denna låten om och om igen lyssnade jag även på Bad Cash Quartet - Big Day Commin'.. och så tänkte jag att om jag lyssnar på den låten kanske jag kommer på vad den andra var för låt också.

Det gjorde jag inte.. men jag kom på var ifrån jag hört låten!
Filmen festival såklart! Så gick in på google och googlade på festival soundtrack, och mycket riktigt, låten jag sökte var ju såklart Nicolai Dunger - Something In The Way!

ÅÅH! Den filmen har så hiiiiimla bra soundtrack! Alla låtarna är typ bra! Dom 3 bästa enligt mig är:

Bad Cash Quartet - Big Day Comming
Nicolai Dunger - Something In The Way
The Soundtrack Of Our Lives - Nevermore
Caesars Palace - Fun `n’ Games

Blev visst 4, men kan inte välja bort någon..


It's something in the way you move, little darlig.
it's something in the way you talk that makes me realize.
it's something in the way you move that makes me happy.
sometimes when you're sad and blue, little darling,
you take me down that riverside, that makes me holler.
And you tell me'bout these old times, when I was happy.
When I was happy, to make me happy.
So, I sell my soul to happy eyes.
I sell my soul to everyone that makes me happy
inside. Yes, I do.
In the end of the day, when you want to be seen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0