The day...

Hejsan mina pärlor! Idag är det tisdag, igår var det måndag och imorgon är det onsdag. Jag har vart med ida hela dagen.. eller ja, jag sov väldigt länge först, men sen var jag med Ida. Vi åkte och kollade på en lägenhet som vi var intresserade av, men det var inget att ha. luktade unket och såg allmänt taskigt ut, så vi tackade nej. Annars var det rätt bra, lagom stor 2:a för 4200/månad med el, vatten, tv och bredband inräknat.

Sen åkte vi en tripp till Gékås helt spontant!
jag köpte ett par as snygga skor i affären utanför! kommer dock inte att få behålla dom själv eftersom mamma verkade minst lika förtjust i dom som jag var. Suck! Men men, dom passar nog inte henne ändå så kan hända att jag får behålla dom trots allt!

Annars har jag suttit hemma hos Ida hela kvällen tills nu.
Alltid trevligt, de enda vi gör är att sitta framför datorn, men det är så vi gillar att umgås! :)

Nu ska jag prata lite med min mamma och mina systrar. Alla tre systrar är hemma :) Ovanligt.


Emelie, jag och Petronella senast vi alla var hemma på Nellas konfirmation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0