En såndär lista man aldrig orkar läsa..

Ida och Antonia dissar mig hårt och jag har inget att göra. Gör därför denna otroligt intressanta.... LISTA!!! YEEY.

Du heter: Evelina, Sara, Felicia, Lodén.

Smeknamn: Eve av de flesta, Lina av pappa.

Bästa låt just nu: Vet faktiskt inte vilken som är bäst just nu, men lyssnar just nu på "inne på klubben"

Beroende av: Har precis förlorat det jag skulle svarat här, så kanske inte är beroende av något? Det skulle väl vara luft i så fall.

Favoritkaraktär(er) i bok: Önskar jag hade läst en bok så jag kunde skriva ett svar här..

Vem behöver du mest just nu? Just nu? Mig själv..

Vad tror folk om dig? Inte en aning..

Stämmer det? Säkert inte..

Vad får du oftast komplimanger för? Ehh.. Får sällan komplimanger.. men isf. min kropp tror jag.

Vad säger du för att imponera på någon? "Min kompis går i boxning!"

Hur imponerar man på dig? Med självsäkerhet, humor, kunskap och intresse!

Brukar du skratta för dig själv? Alltid!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "ja, jag smsar eller ringer i morron"

Vilken är din favoritmålning? Har ingen...

Vart bor du ? Falkenberg..

Trivs du där:  Mer eller mindre, skulle inte skada att komma här ifrån ett tag..

Äger du några converse: Har ägt ett par stycken genom åren, ingen aning vart dom är nu dock..

Brukar du bli full: Nån gång då och då kanske..

Vad har du för mobil operatör: Ehh.. Nu kommer jag inte på om det är Samsung eller halebop jag ska svara här! haha,
hjärnsläpp. men Halebop va? Känns rätt.


Är du allergisk mot något: Vart allergisk mot katter och apelsiner, men tror det har släppt.

Har du haft sex idag: Nej det har jag inte.

Nästa mål i ditt liv: Bli självständig!

Hur svarar du i mobilen: "hej det är Evelina"

Vem ringde du senast: Ida eller Johanna.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Om det var johanna sa hon ingenting. Om det var Ida pratade vi om en massa olika saker..

Antal sömntimmar inatt:
Hmm.. kan vara typ 10 timmar?

Sov du ensam:
Nej! Tillsammans med Johanna!

Tycker du om din pappa: Självklart! :)

Brukar du komma i tid: Ehh.. jag brukar vara väldigt "punktlig" Sällan 5 minuter för tidig, men sällan 5 minuter för sen heller.

När mår du bra: När jag känner mig säker.

När blev du fotad senast: Måste nog vart i fredags?

Hur känner du dig nu: Lite osäkeroch förvirrad.

Vanligaste färg på dina kläder? Vet inte faktsikt, antagligen svart som alla andra.

Vad tycker du om fötter: Vad finns det att tycka om dom? Det är iaf "fiskarnas kroppsdel" mitt stjärntecken.

Är du smart: Måste faktsikt säga att jag tycker att jag är en väldigt smart person när det kommer till vissa saker.

Vem är den smartaste du känner: Min mamma och pappa är väldigt smarta, min lillebror är också riktigt smart. Tobias är också en sjukt smart person.

Är du aktiv i skolan: Iom. att jag inte går i skolan kan jag väl inte påstå det.

Vad saknar du: Att känna mig säker på vad jag vill.

Hade du en bra kväll igår: Har alltid en bra kväll ihop med johanna!

Favorit dryck på morgonen : Beror på hur tidigt det är och om jag ska äta till. Väldigt tidigt utan mat tar jag gärna kaffe. Lite senare tillsammans med frukost dricker jag gärna te.

Rakar du benen: Det gör jag..

När brukar du gå och lägga dig: Alldeles för sent, aldrig före 12! Oftast kring 4, +/- en timme..

Är du blyg: Ja det är jag, men försöker dölja det så gott det går.

Sysslar du med någon idrott: Haha! Jag är alldeles för lat och gillar heller inte att ha fasta tider då jag ska göra sånt.

Vill du hellre ha mail än brev: Beror på vem det är från. Mail är smidigt när det gäller arbetssökande situationer eller frågor man har till företag angående saker man undrar över. Brev är trevligt och mer personligt när det kommer från vänner.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte för min del eftersom jag blir kär i personen och inte utseendet.

Hur mycket krävs det för att du ska bli full: Beror helt och hållet på hur mycket jag sovit/ätit osv. under dagen.

Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Tobias! Min familj självklart och vänner..

Är du nöjd med ditt liv: Allt är ju relativt..

Om inte, vad vill du ändra på: Till att börja med hade det ju inte vart fel med lite pengar på banken...

Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: Den mest vanliga..

Vad gör du i morgon: Promenerar in till stan, träffar Tobbe och förhoppningsvis besöker jag även Géksås.



Jaha, då var dom frågorna slut. såhär seriös har jag nog aldrig varit när jag svarat på sånna här listor förut. hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0