God. Natt.

Skulle ju försöka vrida om dygnet, men har kommit fram till att jag inte tänker göra det, det är ingen vits med att göra det, för det första jobbar jag ändå inte tidigt, inte just nu iaf. För det andra sover jag ändå inte sådär jätte länge på morgonen även om jag lägger mig vid 6 på morgonen och för det tredje är just natten den bästa tiden jag vet på dygnet.

Det är den enda tiden på dygnet då jag kan sitta ensam i flera timmar utan att få abstinens
på grund av att jag är ensam eller bli för rastlös. Det är mörkt och tyst. Jag kan sitta tmme efter timme framför datorn utan att få dåligt samvete för att det är varmt ute och jag borde gå ut. Ingen stör mig, ingen ringer mig, ingen knackar på dörren, ingen kommer åt mig. (utom på msn, men där väljer jag själv om jag är "inte vid datorn" eller inte.)

Natten är vanligtvis den enda tiden på dygnet som jag tar mig tid att tänka igenom saker.
Antagligen för att det vanligtvis är enda tiden på dygnet som jag inte är med någon..Men jag kommer nästan alltid fram till bra saker när jag är ensam och vaken på natten. Saker jag undrat eller funderat över hela dagen men som inte riktigt fått den tiden som behövts brukar alltid lösa sig när jag är ensam på natten.

Jag tror helt enkelt att jag blir en klokare människa av att vara vaken på natten, och vet att jag dessutom mår bättre av det.


Jag har alltid, så länge jag minns iaf. lagt mig sent på natten/tidigt på morgonen
och jag känner mig bekväm med det, så tänker inte vrida på mitt dygn bara för att alla andra lägger sig innan klockan 5. Så nu ska jag ta en kopp kaffe till, inte för att det behövs för att jag är trött, utan för att det är gott och det gör ingenting om jag råkar bli lite piggare än vad jag redan är.

Godnatt till er andra, jag ska ha en god natt, men jag ska ha den vaken.










I'm not scared of dying, I just don't want to
If I stopped lying I'd just disappoint you
If I ever hurt you your revenge will be so sweet
because Im scum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0