Vad gör man?

Vad gör man? Pappa har fixat så jag kan lyssna på spotify på min inloggning här på pappas laptop, äntligen! Nu slipper jag sitta på youtube å söka efter massa skit helatiden, kan ha en lista med underbara låtar och lyssna på utan att behöva gå in och ändra helatiden..

Men vad gör man? Har kollat på film, minns inte vad den hette men det var nån surffilm typ, inte speciellt bra men härlig att kolla på. Den var rätt bekväm liksom, bra musik var det i den också.. Så därför blev handlingen rätt så oviktig.. Kan knappt ens säga vad den handlade om för den var liksom bara nonsens..

Så vad gör man? Klockan är kvart i 3, jag är inte ett dugg trött och varken Ida eller Johanna, eller någon annan vettig heller för den delen är inne på facebook eller msn, det finns ingen rolig blogg kvar att läsa, finns inget kvar att göra.. Men jag kan heller inte sova..

Vad gör man?
Det är frågan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0