Det är Idas fel att min blogg inte har några bilder...

Hej alla mina små vänner! :) Ida säger att min senaste inlägg var osammanhängande och inte gick att fatta, men var nog för att jag spelade tibia samtidigt som jag skrev det, så nu har jag faktsikt stängt ner tibia en liten stund för att skriva något lite kort sådär.

Igår var Ida här hos mig och Tobbe i det gröna rummet, så spelade vi tre + Andreas Alias, jag och Ida vann såklart, som vanligt är jag alltid med i det vinnande laget, och så drack vi lite vin och lite öl och sjungde tillsammans till Tina Turner och sånt där ni vet...

Sen gick vi alla fyra ut i snöovädret för att ta oss till Amandas party, så där var vi sen i ett litet tag tills folket började röra sig mot stan, då hade vi ingen lust att festa mer så då drog vi istället hem, men det var en trevlig kväll, men som vanligt så har ju Ida inte sin kamera igång så finns tyvärr inga bilder från detta...

Idag är jag sjukt bakis och har ont i huvet och vill mest bara dö, men det är sånna smällar man får ta.. Men jag och Tobbe ska snart kolla på det senaste avsnittet av LOST som vi inte har sett ännu.. så det ska bli spännande! Men först blir det till att döda lite drags på tibia, hoppas på en dragon shield, wish me luck :* bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0