Hurt so good!

Hej hej! Idag har jag vart i stan och fikat med mamma, blev en semla såklart med tanke på dagen, men annars är jag faktiskt inte så förtjust i semlor, inte i fika över huvud taget... gillar mer att käka en god macka eller panini eller nått när jag fikar, älskar ju mat!!

Men undrar vem som kom på semledagen ändå, vad är det att fira liksom? finns väl bättre saker här i världen än semlor.. eller iofs. kanske de har med fastan å allt dedär att göra men ändå.. och sen är de ju så jävla dyrt med, lite grädde och bröd för typ 25 spänn, kan inte kosta dom mer än 3 spänn att göra...

Men jävlar va de måste gå bra för fiken denna dag, de var ju fullt överallt med fikare..

Jaja, min snälla mamma köpte ett par jeansleggins till mig som jag velat ha sen jag fick reda på att de ens existerade så jag är extra glad just nu, så jävla gött att ha på sig tighta jeans samtidigt som man sitter bekvämt i en soffa OCH kan andas!

Hmmm, vet att de var nått mer jag ville skriva men kan inte komma på vad...

Men just de! mamma och pappa har lovat mig en tattuering i födelsedagspresent! Så jävla gött, har velat göra en till sen jag började med min första! men kan inte komma på vad jag ska göra bara, vill göra nått stort.. såklart.. men vad?? har letat på internet efter inspiration men kan inte komma på riktigt.. Jag gillar klassiska motiv som svalor tillexempel har jag alltid velat ha, och pinuppor.

En pinuppa ska jag ha nån gång i tiden, men inte förrens jag kommit på exakt hur den ska se ut. Men kanske när jag väl kommit på vad jag vill göra med mitt liv, jobba alltså, kan jag göra en pinuppa inspirerad av de yrket jag har.. mmm, så de får bli senare..

Sen vill jag ju ha på fötterna med, men nu har jag redan en tattuering som aldrig syns så denna gången vill jag ha en som syns lite mer! så kanske på armen nånstans, eller vid nyckelbenet.. HMMMMM! så jävla svårt de ska vara alltså..

Men har ni tips får ni gärna tipsa mig med det ;) PUSS


Gillar faktsikt den i mitten, fast mer fisken till höger, gillar fiskar...Gillar blomman i mitten.. gillaaaaarrrr tattueringar...

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhhh jag har med köpt jeansleggings :D 2 par..älskar dom!!!! världens bästa uppfinning!

2009-03-04 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0