OH NO! :(

Igår skrev ja ett långt vanligt inlägg om igår, men såklart så publiserades ju inte det, utan typ en tiondel av det sparades i utkast, resten är väck för alltid, det som sparades var:


Idag har jag vart hos tandläkaren för att laga ett hål, Tobias fick följa med mig för att jag är lite rädd för nålen dom sticks med när man ska bedövas men fick bedövningssalva innan så det var inte så farligt. Är i vanliga fall inte rädd för nålar, mamma brukade tillomed öva..........


så nu tänker jag fortsätta på det...

.....mamma brukade tillomed öva på mig med sina nålar när hon läste till sjuksköterska. Då fick jag tillomed en tjuga per stick när hon var snäll. gött ju, när man va liten var ju de en hel veckopeng :S hah.

Aja.. sen gick vi till telia och lämnade tillbaka deras skit bredband som ingen människa i världen borde behöva stå ut med, det är dyrt (230:-/månad) och går bara att använda typ en vecka per månad eftersom när man laddat hem en viss del data, som man t.ex. gör när man är inne på youtube, så sänks hastigheten betydligt och det går inte att surfa på internet alls.

Istället gick jag och Tobbe till expert och gjorde ett riktigt kap, tre bredband - inga begränsningar - upp till samma hastighet som telia - och billigare! (199:-/månad) HALLELUJAH!

Telias ursäkt till varför dom är sämre än alla andra i hela världen är att dom erbjuder sveriges bästa teckning, men vafan ska jag med det till när jag inte ens kan komma online!??!?! IDIOTER!!!!!!!

hur som helst ska jag släppa detta nu, för sen gick jag och Tobbe till thai och käkade buffé! och till min stora glädje hade dom deras underbara nudlar där idag, men till en lite mindre glädje är min käft fortfarande helt fucking bedövad och det är en aning svårt att äta och dricka, men Tobbe min hjälte fixade ett sugrör så dricka gick ju iaf. Bara det att läsken kändes helt varm på den bedövade sidan av käften, men det är sånt man får stå ut med i himelriket royal thai.

SÅDÄR det var allt om igår, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0