banalt.... 8-)

Frågan just nu är varför var jag vaken till efter 04:30 igår för att kolla på ishockey? Juniorerna dessutom... Sverige - Canada? varför varför? vet inte, men det gör iaf. att jag är fett trött nu, trots att klockan är snart 13.

Mitt rum är extremt varmt, jag har elementet på och det får mig att få lite ont i huvet, bli lite smått hungring med mera... men värst var vid 6 tiden imorse när jag råkade lägga min stortå på elementet. FAN va hont de gjorde kan jag lova. fan asså kund einte somna om på as länge för de brännde i hela kroppen ju. aj aj aj...

AJA, de jag skulle säga var iaf. att jag hjälpte Ida firra sin blogg igår, och ja den är lite emo och lite mysko, störd, alien what ever men hon bad ju om det, och jag måste ju se till kundens behov ;) höhö. men hon kan behöva en läsare till eller två så kolla henne här: http://banal.webblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0