"Hej det är Sofie!"

Idag har jag och Tobbe fixat massa snygga bilder  som vi har satt upp på våra väggar, ena väggen är riktigt snygg, den andra är lite rörig, men vem fan bryr sig?

Är jävligt trött så ska snart gå och lägga mig, men var ju tvungen att sitta lite vid datorn först! så besatt som jag är! haha, nej men det var nödvändigt faktsikt, måste kolla mailen och hålla mig uppdaterad om jobb osv.. men kan kanske börja på pizzahörnan nån helg då och då i februari nån gång.. ja, jag vet, som ett steg bakåt.. men vafan, pengar är pengar, och hellre går jag bakåt och skaffar pengar än står fattig och glor som en jävla apa.

Har även simmat idag flitig som jag är och för en gångs skull tar jag en egen såndär bana och simmar i, och vad händer?? en annan brud börjar simma i den också.. ååh! så jävla typiskt, jag hatar att trängas i bassängen :@ ville dränka den jäveln asså men kunde ju inte de liksom.. ni fattar nog varför... :)

Nej nu ska jag sova faktsikt, med min underbaraste lilla efterrätt till pojkvän som föresten vill att jag ska hälsa att han älskar mig, här, i min egen blogg, awn... :) satt så ere. ;)

GONATT fuckers...hälsa Ida.




....och jaaaa Vivi, såklart gör ja de :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ändra din design snarast tänker bara på äckliga saker när jag ser dessa färger:s plus att jag kom på att apa är nog vårt nya favvord eller vq säger du alienapan? hehe.. simma lungt...

2009-01-22 @ 02:35:03
Postat av: idiotenboxen

hahah TACK :*

2009-01-23 @ 08:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0