M to the A to the L, M, Ö!

Satt och spelade bubbles (läs: är uttråkad) som jag inte spelat på länge, så kom jag och tänka på Malmö, och mitt gamla jobb där, saknar det ju :( Spelade alltid bubbles där. Saknar inte att spela bubbles då alltså, men saknar jobbet och Alex och Klara och dom ju.. Saknar att få pengar!!!!



Men saknar lägenheten också, fast det trode jag aldrig att jag skulle göra, den smutsiga lägenheten, men gör det, saknar ballkongen och saknar tillomed ljudet av bilarna utanför. Saknar att det fanns folk på stan trots att det var en vardag och saknar den billiga fallafeln...

Vill tillbaka till Malmö :(

Kommentarer
Postat av: idiotenboxen

saknaru miiiiiiig

2009-01-20 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0