pommes :G maat :G kött! burgare... :G MAT!!!! MMMH MAT!!!

http://www.youtube.com/watch?v=_jhw6shJav8

YES!! Tobbe och Martin gick precis iväg, och när dom kommer tillbaka kommer Tobbe ha en chicken burger i näven bara till mig!! Är så glad just nu, och hungrig! Har inte käkat sen 9 imorse typ, men då åt jag iofs. en fett god räkmacka, mmmmh, visste inte ens att det fanns sånna goda räkmackor! Bästa matis dagen idag yes yes yes!

Har vart hos arbetsförmedlingen idag, tänker alltid skriva formedlingen, för är så van vid att skriva det med O som på hemsidan, men men, iaf. där tyckte dom att jag skulle söka jobb på liseberg, så ska nog göra det. Men jag och Tobbe har funderat lite på Norge också, gillade att vara iväg från Falkenberg i några månader i Malmö, så varför inte köra en Norge sväng med? Vi har iaf. sökt lite jobb där, men vi får se hur det blir med det.

Anyway, nu är det sex and the city på TV och you gotta love it, som Thomas hade sagt med sin svänginga Engelska. Men efterdet kommer ett toppspännande avsnitt av TOP MODEL! YEY, näää.. inte så bra faktiskt, men bättre än allt annat som går på TV just nu, men vill bara att en sak ska gå på TV igentligen och det är LOST!! åååh Vill se de NU JU!

Ååååh är så hungrig, när kommer fucking Tobbe med maten, H U N G R I G !




(förlåt älskling, vill ju inte kalla dig fucking Tobbe, men är bara hungrig och frustrerad.. och hungrig.. sa jag att jag va hungrig? är iaf. det... hungrig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0