Lite saker som händer..

Idag har jag vart hos frissan (bilder kommer såfort jag förstått mig på kameran) och toppat håret lite och klippt upp det en aning. Blev väl rätt så nöjd. för en gångs skull så fick jag behålla så mycket hår som jag ville, annars brukar frisörer alltid klippa mer än jag vill. Synd bara att jag inte har en platttång, och jag vet inte riktigt hur det ser ut oplattat än.


Före och efter bilder då. Måste dock säga att jag tycker att det ser bättre ut i verkligheten.
Känns nytt och fräscht. Gör mig ju aldrig bra på bild heller.


Hon började med att tvätta mitt hår som vanligt, och så la hon i en hårinpackning som hon masserade in, och det var så jävla gött, men samtidigt så är jag ju så jävla rädd för mänsklig kontakt så jag kände mig mest obekväm och lite smått rädd när hon masserade min hårbotten. Hur gött det än var kunde jag verkligen inte slappna av liksom. Typiskt mig. Skulle inte ens kunna gå till en massör och bli masserad, för jag blir mer obekväm än jag njuter när det är okända människor som tar på mig. Även människor som inte är okända för mig blir jag obekväm med om dom försöker med nån form av kroppskontakt. Ida tillexempel som jämt och ständigt vill hålla hand. brrrr! Men Tobbe kan jag ju ha kropskontakt med iofs. Tur är väl det! Hade ju vart jobbigt annars...

Hur som helst, efter frisören kom pappa och hämtade mig i stan och så körde hem mig till skogstorp där jag fikade lite med mamma och pappa. Hällde i mig både dagens tredje och fjärde kaffekopp (är helt fast nu, svart kaffe med socker. mmhh!) och tryckte dessutom i mig lite fika. Så pratade vi om allt möjligt här i livet.

Sen gick jag till Ida och vi tog varsin cykel och cyklade hem till mig.
Då kom Johanna och så satt vi tre, Ida, Jag och Johanna och tjatade ett tag, jag tog ytterligare en kopp kaffe och sen kollade jag på In treatment och Ida och Johanna gick hem (förlåt om jag var tråkig..)

Nu borde jag diska men orkar fan inte, eller..
vill mest spendera tid med Tobias, han ska ju jobba imon igen, jag ser han knappt nånting. Saknar honom då ju. Men idag ska jag lägga mig med Tobias, fast än det är tidigt, och imorgon ska jag gå upp med honom, halv 6. pheeeew!

Då ska jag diska, tvätta, bädda, damsuga, äta frukost och sen förhoppningsvis-----> STRANDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0