fffffyFAN

Klockan e (halv) fyra, kanske e dax att gå hem...lalala....

Nää me fan. kan inte sova.. är as tröt men går inte att sova ensam, inte förrens jag är mer än as tröt, måste vara super as mega trött....

ASSÅ FAN  I HELVETE V JAG ATAR DETTA ANGENTTTTTTTTTTbORDET! MÅSTE KRIVA ALL T HUNRA gÅNGER FÖRibLAND mISSAR DEN BOKSTÄVR; ILAND MISAR DN MELAAAAAAANSLG!! IBLN SKRIVR DN SAMMA BOKTNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNV HUNDRA GÅNGER!!!!!!!!!!!!! :@

asså går  fan inte skriva på detta.ORKAAAAAAAAR INEEEEEEEEmEr21 ::@

(villllllllllllesvan enkafn)



Okej... nu tryckte jag på en röd knapp under tangentbordet, så nu verkar de funka lite mer...

Den där sista parantesent tillexempel försökte jag skriva "Ville skriva mer men orkar fan inte" men ja, ni ser ju själva att det inte blev riktigt som jag hade tänkt mig..

Domhär sladdlösa tangentborden är ju helt fuckade, tänk om jag hade spelat tibia, typ behövt heala eller någonting, och helt plötsligt funkar inte F12?? fan hade ju dött då, bokstavligen talat, fast på tibia då..

...HUR SOM HELST...

så skrev jag inte detta inlägg för att prata om mitt tangentbord, eller pappas rättare sagt, utan om att imorgon ska jag till en spåkvinna, (Ida gav ju mig detta i födelsedagspresent.) Tycker att det ska bli jätte spännande, vet lite saker som jag ska fråga om... bland annat:

• Hur många barn kommer jag att få, om ens några?
• Kommer jag gifta mig, och isf. med Tobbe?
• Vad kommer jag jobba med i framtiden, hur kommer min ekonomi se ut?
• Har jag, som många andra, någon med mig? Asså som en själ, eller ett spöke eller nått..
• Kommer jag vinna fett mycket pengar eller nått?
• Har jag någon vän nu som kommer bli en vän för livet?

Hmm, jag vet inte riktigt mer, men det kanske kommer när jag är där.. har ju ändå en halvtimme på mig, så vill få ur henne så mycket som möjligt! Kanske ska fråga nåtgot om Tobbes pappa....

Anyway... nu ska jag spendera tid på king.com och jesper.nu för att bli riktigt jävla as trött så jag kanske, kanske, kan somna sen... ciao! <3


Kommentarer
Postat av: Pia

Verkar jobbigt. :D

2009-03-04 @ 03:45:15
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0