fördriver tiden...

Jaha... nu ä'r jag hemma hos Ida, hon ska bara läsa igenom hundra miljoner sidor som hon har prov på imorgon och sen ska vi hem till mig och äta lite nudlar är det tänkt.. får väl se hur det blir med det sen.. Ida är ju inte precis en kvinna av sitt ord. Om man säger så..

Men men, som tur är har jag datorn att roa mig med så länge, och om jag tröttnar på det så har jag ju alltid Mumma här i sängen som jag kan gosa med, helt fantastisk är hon.. man kan vissla på henne så börjar hon kurra som en duva och så lägger hon sig bredvid och slickar på handen, sötisen, älskar henne så mycket... SOM TUR ÄR så är inte monsterkatten här idag... :S hatar den, stor, svart, hemsk och monstrig...

Men men, just nu så driver jag med Ida, känner mig lite taskig men ska berätta för henne sen.. det är kul sålänge..

Men asså kan bara inte bestämma mig för vad jag ska tattuera.. vet verkligen inte, velar fram och tillbaka, ibland är jag säker men sen är jag osäker... jobbigt!! men det är ju iofs. långt kvar.. 23 april..  hmmm. får tänka lite till da.. hejdå!


Lilla Ida slida,, ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0