fyfan..

Det känns som att livet är lite på paus.. vet inte riktigt varför, men känns som att dagarna bara flyter förbi men att vi står still på almanackan.. och så känns det som att detta ska ändras snart, jag vet inte när, men det känns som att nått stort snart ska hända..

Man kan ju undra vad det är, tänk om jag ska vinna en miljon?! hoppas att det är de som ska hända..

Huset ser förjävligt ut, stökigt både inne och ute, disk överallt, ölburkar överallt, och Martin i soffan.. suck.

Men men, ska skicka hem Martin idag har jag bestämt, så får jag och Tobbe ta tag i vad som blivit framme efter helgen och sen ska vi mysa har jag bestämt. Tobbe är skyldig mig en halvtimmes massage efter en tandborstningstävling vi körde, så den ska jag se till att få idag.

Okej, först på listan: väck Martin (och skicka hem honom!)

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA omg skickade du hem han idag? han har la varit hos er i två veckor idag typ eller nått Btw, jag har mina cider hos er ju men tänkte att dom kunde stå där lite till, har blitt sjuk igen :( Menmen, hörs i veckan ller till helgen kissesss

2009-05-25 @ 22:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0