Fuck you

Är så jävla trött nu på alla respektlösa människor, kan inte folk bara tänka efter någon gång och fundera på hur man själv hade velat bli behandlad i vissa situationer? Varesig man har upplevt dom själv eller inte så ska det väl inte vara så jävla svårt att bara lista ut hur det skulle kännas på ett ungefär?

Och varför ska jag behöva tänka efter hela jävla tiden på vad jag gör, när tydligen ingen annan gör dt? Blir så jävla trött och besviken. Dålig stil.

What comes around, goes around..
tydligen inte?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Eftersom jag inte vet vem du är så arg/ besviken på (eftersom du aldrig någonsin berättar någonting för mej :) så har jag inget att säga om det i sak mer än att, jodå "what goes arund comes around"... alltid... ibland tar det bara lite tid. Tro mej, du vet ju hur det är med mammor. "Vi har....

Puss/ Mor

2009-09-13 @ 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0