Gult is the new black

..har jag hört!

Sitter hemma i soffan och fryser, inte för att det är kallt utan för att jag är så jävla trött,
somnar nästan där jag sitter. Vet inte riktigt varför jag är så trött, men har ju vart på jobbet, dock bara 5 timmar, men det är jobbigt ska ni veta, bära runt på en massa flak hit och dit och sopa och moppa överallt, inte kul ska ni veta! Eller äsh, det är väl inte jätte tråkigt heller iofs. Konstigt nog.

Hatar att blogga när det inte bara kommer av sig självt sådär spontant och snabbt,
just nu gör det inte det, blir aldrig nöjd med inläggen då, men ändå så känner jag att jag måste skriva något, hellre lite tråkigt än inte alls känns det som. Vet inte varför. så borde det ju inte alls vara egentligen?

Sitter och kollar.. eh, ja bara kollar, har musik i hörlurarna från spotify
, så Bara kollar på kändisdjugeln eller vad det heter som går på TV 4, är repris just nu, men vad i helvete är det för skit program? och kändisdjungeln? wannabeekändisdjungeln hade vart ett bättre namn, eller föredettakändisdjungeln, eller kanske B-kändisdjungeln, men vad är det för kändisar? Vem fan är Torleif? Ann? Mikkey Dee? jannike?? Alltså jag känner för helvete inte igen någon av dom? Bengt? Vem ÄR Du?

Karl Petter.. jo jag känner allt igen dig, du var med i detdär programmet Bonde söker fru en gån, wow!
Vilken kändis du är, du har sökt kärleken i TV så du är kändis, nu och för alltid! vet ni? En gång var jag med på TV4 Hallands nyheter, dom kunde väl ha frågat mig om jag ville vara med i kändisdjungeln? för är det inte så? Att såfort man vart med i TV så är man kändis? eller?? tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0