Snabbis.

Åååh! mitt rop efter kommentarer har fått ett resultat! Fick en kommentar av Mia som var den roligaste jag fått tror jag, kanske för jag inte visste att hon läste min blogg och för att hon tyckte den var "grymt kul att läsa" det var grymt kul att få en sån kommentar iaf. och ja! vi får ses snart igen ja!

Såå, natten är icke ung för mig idag, börjar jobba klockan 11 imorgon och ska hinna duscha innan så måste snart sova, med tanke på att klockan är kvart i 2.. suck..

Detta har vart en riktig söndag, jag och Johanna har bara degat runt hemma hos henne, gått fram och tillbaka till ICA som vi gör minst en gång om dagen och chillat lite framför datorn..

Lärde mig ett nytt ord idag, "flanera" tror det var så? Det är iaf. nått man gör när man bara går omkring och känner softet ungefär, frågar läget och bara chillar, gillar ordet. Eller innebörden av det iaf. Lite festivalkänsla.. Och detta var första året på 4 som jag inte vart på festival, trist, måste dra på det nästa år! Helt klart en vecka värd att slänga en slant på. Älskar att sova i tält och inte bry mig om smink eller om man har skor på fötterna eller ett hål i byxorna. Älskar att duscha en gång på en vecka och då i en sjö. Älskar "alla är vänner med alla" filosofin och att man kan få tag på vad som helst på ett ställe där inget borde finnas. Älskar festival helt enkelt. :)

Nu ska jag sova, natten är som sagt inte ung! :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, jag kände att "grymt kul" var på sin plats liksom. jag vill dessutom tillägga att jag gillar att allt e gult, tom reklamen. gult is the new black

/bloggläsarn

2009-09-14 @ 07:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0