Tänker..

Pallar inte att inte kunna sova längre! Orkar inte det, känner hur min kropp inte orkar det heller, och det har inte att göra med att jag sitter vid datorn, jag vet att jag inte lär somna när jag sitter här men om jag lägger mig i sängen så tar det fan 3 timmar innan jag somnar ändå, minst. Bara det att då ligger jag där och tänker på det och får mer och mer ångest över det.ORKAR INTE!

Sömntabletter kan man la fan käka eller????? ska fråga mamma..

har haft världens tråkigaste dag, trodde jag skulle få träffa Ida men icke, har suttit framför datorn och gjort ingenting sen jag kom hem från jobbet vid halv 5 - 5 idag..

Jag tänker på någonting som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är,
hatar när man har sånna tankar, dom är så abstrakta så det är inte bara så att man inte kan ta på dem, man kan inte ens förklara dem med ord. Men så tänkte jag att när någonting är så abstrakt så existerar det ju egentligen bara när jag tänker på det. Men det dumma är att jag kan inte sluta tänka på det.

Men sålänge jag försöker att inte bry mig om det så kan det ju heller inte vara så farligt..
så varför skriver jag om det här nu? och gör det hela lite mer konkret?

Jag vill kanske komma fram till det som jag tillslut kommer göra när jag tänkt klart på dethär som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är, det kanske inte är så abstrakt som jag tror, om jag bara låter mig tänka färdigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0