Vår, älskar våååår!

Nu sitter ja hemma hos Johanna i hennes nya lägenhet, den är jätte fin. Blir så avundsjuk! Vill också ha ett kök och en hall nu! Och en balkong med morgonsol! På tal om morgon sol, guuuuuud vilken härli sol vi har idag! Härligt! Våren är verkligen påväg nu. Känner det i hela kroppen. När man står ute på balkongen så känner man.....(ASSÅ JÄVLA TANGENTBORD!! Varken E eller G funkar som dom ska, måste trycka 10 gånger innan bokstaven behagar dyka upp, så i fortsättningen av detta inlägg kan det fattas E och G, ni får helt enkelt fylla ut de luckorna själva.) iaf. så kännr man att solen riktit bränner i ansiktt. Vill bara sitta där hela dagen och bli sådär härlit vår brun. Men Johanna har inte hunnit skaffa utmöbler än och jag orkar int stå upp i en timme, så det får hlt enklt bli en annan gång.

Jag kom hit igår för att avnjuta en mysig middag tillsammans med min blomma Johanna och kika på hennes nya hem.
Dt är verkligen hemtrevligt här. Typiskt Johannna, det syns att det är hon som bor här. Mysigt är det! Vi satt och kollade på TV och åt chips och drack pepsi i vanlig ordning, mn vad som int är lika vanligt är att vi somnade redan vid 1. Ja senast 1 tror ja tillomd. Väldigt ovanligt för oss som i normala fall brukar sitta vakna till fram mot morgonn. Mn vi har båda lyckats vrida våra dygn rätt och idag var vi uppe och hurrade redan klockan halv 10.

Så nu har vi ätit frukost och fått på oss kläder och är redo för dagen.
Dt är gött att inte känna stress inför dagen, som man ju faktsikt gör när man vaknar vid 3 som är mer vanligt för mig och Johanna.

I eftermidda ska Johanna jobba, så vi ska promeneera tillsammans till stan i vårvädret.
Åååh, jag kännr en sån härlig lycka! Vååååååååååååååååååår!!!!!!!!!!!


Det är så kul! Ja och Johanna, varsin egen läenhet,
varsin underbar pojkvän, jobb, mat i kylen, soffa, sän, chips, klädr, fina ljus, bra musik, dator, tv....ja, allt har vi. Vi är så lyckligt lottade.

Ikväll ska ja nog hem till en annan undrbar blomma,
Karro på lite festligheter. Tur att jag fick en flaska vin av Emilia (TACK!) i födelsedagspresent förra heln för dn skall förtäras ikväll och jag har inga pengar att lägga på sånt själv. Dt kommer nog bli trevligt iaf. Och nya kläder har jag som ja köpte på Lindex (Tack mamma och pappa!) Så kännr mi verklien på humör för detta.

Nu ska jag vara social med min underbarin Johanna lite mera,
har verkligen vart hur kul som helst att träffa henne såhär läne, utan annat folk, utan stress, bara få vara och prata om allt möjligt. Vi passar så bra ihop. Mycket samma värderingar, på samma ställe i livet, men ändå olikhetr som gör det intressant att prata och som gör oss till engna individer. Prfect match! Prfekt lika, prfekt olika!

Peace and bless!


Bra låt som ja hittade på Johannas spellista! (ovanligt att vi gillar samma låtar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0