Jodå! :)

Hejsaaan :) Det blev ett inlägg till idag, trots att det inte ens är en timme kvar av dagen så är det iaf. fortfarande samma dag. Men snart är det lägg dags, för imorgon är en viktig dag.

Jag har två arbetsintervjuer! :) Japp japp! Det är sant, båda intervjuerna är i Halmstad
, men det ena jobbet gäller i Falkenberg. Vet inte vilket jag hoppas bäst på än, båda har sina fördelar och nackdelar.. Självklart försökar jag dock mest se till fördelarna. Så skulle jag bli erbjuden båda gäller det helt enkelt bara att jämföra och se, vilken som lockar bäst. Det är förövrigt två försäljarjobb jag ska intervjuas för. Och jag vet att det låter som pest och pina för många, men jag vet att jag är en bra försäljare, och det gör hela saken mycket roligare och lättare. För min del, efter att ha provat på ett par olika säljar yrken, så har jag dock lärt mig en sak. Aldrig ett jobb utan någon form av grundlön/garantilön.

Men det skall de bara på båda dessa jobben så det är bara att tuta och köra.

Tog det andra mötet lite senare på dagen, så det blir en heldag i Halmstad. Ville inte stressa eller riskera att komma försent, så första mötet är 12:30 och andra inte förrens 15:15. Därför följer Tobias med mig som sällskap och det känns bra eftersom jag inte känner mig helt säker på den första adressen så har jag någon att hålla i handen ;).

Dock blir det 240:- med buss för oss båda tur och retur!!! Fyfan det är rena rånet, och ändå skryter kommunen med sin underbara kollektivtrafik som går både ofta och billigt. My ass att det gör! En buss i timmen är INTE ofta, och 60:- enkel resa till grann-staden är INTE billigt!

Skäms Hallandstrafiken, sänk priserna, dubbla bussarna och ta mer ansvar för miljön, jag lovar att ni kommer TJÄNA pengar på det.



Jaja, önska mig lycka till imorgon, och god natt på er! Man kan alltid hoppas på att jag hör av mig redan imorgon. ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till lilla gumman. Kram

2011-01-19 @ 07:41:33
URL: http://blogg.amelia.se/astapastasson
Postat av: Emelie

Lycka till!

2011-01-19 @ 11:26:53
Postat av: JOhanna

Hur gick det på intervjuerna då?? :D

2011-01-19 @ 20:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0