Karolina Strömberg! :)

Godmorgon!

Här ligger jag i sängen och är nyvaken, lite tät i näsan men förutom det så tror jag nog att jag är frisk! eller ja.. lite hosta har jag också om jag ska vara ärlig, men det är ju inget som kan hindra mig från att gå ut och sola lite på balkongen, eller hur?! :)

Jag ligger ensam i sängen idag för Tobbe har vart och jobbat fast det är lördag! Tror han jobbade runt 45 minuter bara, men får ändå skriva ner 3 timmar eftersom det är minimum när man jobbar helg tydligen. Och detta får han 200% OB för, så det blir en galet bra betald 45 minutare för hans del! Väldigt duktigt tycker jag.

Tänkte säga en sak som jag glömde säga igår och det är att Karro, min underbara vän, ska börja jobba med mig på Hi-media på måndag! Så himla roligt! Vi har haft en liten tävling på jobbet där man fick tipsa om en kompis / familjemedlem / när på nått vis om att jobba hos oss, och när någon sen blir anställd och den lyckas bli tills vidare anställd efter ett halvår så får tipsaren 5.000 spänn!! :D Och min vän fick jobbet!

Wiieee! Karro är så himla duktig, hon har aldrig jobbat som säljare tidigare, men jag känner på mig att hon kommer klara detta hur bra som helst, hon har verkligen snackets förmåga och tror verkligen hon kommer sälja som ingen annan! Så sen när hon har fast jobb om sex månader vilket självklart kommer ske så är det bara 5000 papp rätt ner i plånboken för min del. Självklart är jag ju en snäll tjej, som inser att dessa pengarna egentligen borde hamna i Karros ficka eftersom hon gjort hela jobbet! Så vi splittar det och så firar vi den dagen det händer!

Så tips på vad man kan göra för 2.500 spänn? Inte för att vi behöver bränna alltihop, vi skulle kunna dra en krogrunda bara, men roligt att göra nått speciellt för det när man fått vänta så länge!

Fundera på det ni, så ska jag lägga upp lite bilder på denna skönhet, så ni har koll på vem hon är!






Ha det bäst mina käraste, så hörs vi igen när vi hörs!
PS. Till Emi som undrade var jag spått mig, det var här i Falkenberg någonstans, men tror man kan göra det lite var stans faktiskt! :)


Kommentarer
Postat av: emi

=) tack

du har rätt man kan nog spå sig var som helst =)

2011-05-07 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0