Mina bebisar <3

Plingelingelingeling.. så låter de här hemma hela tiden nu, Curry och Lilla Lady har fått katthalsband med plingor på. Egentligen vill jag inte att dom ska ha det för dom visar väldigt tydligt att de inte har någon större lust att bära dessa halsbanden genom att gnida sig mot allt möjligt och klia runt omkring halsbandet, vilket resulterar i massa plingeling, men tyvärr. Är trött på att trampa i äckliga inälvor såfort man går utanför dörren för att de har släpat med sig nått djur upp för trappan. Dessutom kommer ju sommarn snart och då när man har öppet balkongdörren kan man plötsligt hitta en stor jävla fågel död under bordet eller liknande. Nej tack säger jag och plingeling säger katterna :) 
 

Aahw mina små kattbebisar De är så fina och goa. Älskar att gosa. Lilla Lady är så försiktig alltid och Curry älskar att äta :) speciellt chips gillar  hon. Dom är fiskarnas stjärntecken som jag båda två så vi fyller snart år allihop. Minns inte exakt när Lilla Lady fyller år men hon fyller 3 i början på mars och Curry fyller 5 den 19 mars. Älskar att dom börjar bli så stora :) Gillar stora katter mycket mer än kattungar.

Plingelinget börjar dock bli en aning störande. I början var de kul att reta dom lite när dom först kliade på sitt halsband och sen kollade med sina enormt ledsna ögon på en. "Spelar du musik för mamma ? :)" Men nu håller jag på att bli lika galen på detta plingande?! Så frågan är, vad är värst, plingeling eller döda djur?

Lilla Lady med en liten present till mamma? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0