Ett helt onödigt inlägg.

Tjabba! <--heheheh, fult ord, vem fan säger tjabba liksom? aja..

Sitter just nu på jobbet och ringer och fyller i enkäter för våra härliga hund prenumeranter. Mycket trevligt att inte behöva sälja något. Lite tråkiga frågor kan man dock tycka. typ "Vad vill du ha mer av i tidningen?" och "Vad saknar du i tidningen?" Är inte det lite samma sak? EH?! eller "Vad anser du om annonserna: A. Informativa B. Intressanta C. Ej intresserad." A och B är ju ändå typ samma svar.. jaja, jag vet iaf. att jag lätt hade gjort en mycket bättre ankät, det har käraste Anita lärt mig på mediekommunikationen.

Går lite segt, men fyllt i 12 annonser nu iaf.

Fredag idag, helg igen, känns som det är helg helatiden typ :S inte för att jag klagar, och det är inte bara fredag idag heller, löning! gött, fick 6900 typ, men var ju för förra månaden så det är ju inte en hel månads lön. Synd bara att 4200 går till hyran, men men.. sånt är livet.


Här har vi då alltså ett rum i lönslukarlägenheten..


Aja, ska ringa på lite fler enkäter nu så jag får något gjort. PUSSTJABBA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0