Tattueringsmässa i Mamö!

Sitter på jobbet och har rast, har sålt två tidningar än så länge, bra för att vara mig på en tidig fredag iaf. :)
Fick icke jobbet på cedel, men känns rätt gött, ville ha det, men samtidigt inte, för pallar inte gå upp så tidigt å ta två bussar för att sen sitta och ringa i 8 timmar i sträck, nu vet jag ändå att jag har försökt. haha, borde la söka lite annat med, men jag trivs här, så tror jag stannar ett tag till.

I helgen är det tattueringsmässa i Malmö, så tror jag ska dit med Tobbe och Vivi iaf. en dag. Är så jäkla sugen på att tattuera mig igen alltså, har så himla mkt saker jag vill göra, kan inte bestämma mig för om jag vill ha färg eller inte, men om jag gör en pinuppa som jag typ alltid har velat så får det nog bli färg iaf.

Det är så spännande att tattuera sig!!!

Ikväll skulle vi kanske ut och festa, på krogen för första ggn i Malmö!! Så jävla stört att jag bott här så länge men fortfarande inte testat krogen i Malmö.. men men, är man fattig och lite halv lost så är man.

Nu är rasten slut så ska fortsätta ringa lite, men först ska ajg på toa! :S

PUSS!

TobiaZz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0