på jobbet..

sitter på jobbet, har ringt som fan idag, dock inte snackat med en enda jävel dock...

så jävla sjukt, en unge ramlade å höll i en penna, pennan drog in i örat å stannade kvar där, vid hjärnan, utan att han fattade det, på sjukhuset såg dom inget heller, inte förrens andra besöket, då såg dom den där.. så jävla stört, vem får in en penna i huvet utan å märka det? blir ledsen..

Trode jag slutade 17:50 idag, så var beredd att gå hem nu nyss, men inte, vi slutar visst 18:50, så nu känns det som jag aldrig får komma hem.. ja ja, livet suger ibland.

Har en arbetsintervju på torsdag, för ett heltidsjobb.. man kan ju inte leva på halvtidsjobb inte.. också ett telefonjobb dock, men jag trivs med det.

Nu ska jag fortsätta ringa. PUSSHEJ

PS. varför heter var tredje man (nästan iaf.) som jag ringer till Kenneth? fattar 0 nu.

Kommentarer
Postat av: idashizzle appletini

För att alla makaroner har en speciell twist

2008-09-20 @ 02:30:18
Postat av: vivi

för kenneth is the shit

2008-09-20 @ 02:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0