Två askfat!

Oooh, gissa om jag är trött idag? riktigt trött kan jag säga! Har vart på IKEA idag, jag och Tobbe gick dit, och tog bussen hem. Börjar känna mig hemma i lägenheten nu. Lite mer vi, lite mindre han.. :S

Vi köpte ett bord, två dörrmattor, två lakan, massa värmeljus som luktar gott (så vi ska slippa den unkna lukten som just nu finns här) och 4 glas. och allt för bara 290 kronor! Galet bra är det på IKEA, mattorna tillexempel, bara fem spänn styck. Me like.

Och igår (för tror inte jag skrev det) så köpte jag och Tobbe varsitt askfat på myrorna, ja, alltså vi har inte varsitt eget, men jag hittade ett som jag tyckte var snyggt, och han hittade ett som han tyckte var snyggt.

Det roliga är att det jag tyckte var snyggt (det ÄR snyggt) är svart, fyrkantigt, lagom stort.. alltså som en cd-skiva, fast fyrkantig, och i mitten finns typ glasbubblor i olika starka färger som bildar en fyrkant.. Vet inte hur jag ska förklara bättre men hur som helst, snyggt! (och bara 10 spänn)

Tobbes askfat, som han tyckte var snyggt är litet, vitt med någon målning av blommor i botten. haha, så söt! :D

haha och nu kom ännu sötare!!! måste skriva detta.

Jag skriver i mon blogg (just nu då alltså) och kollar på Tobbes askfat för att kunna beskriva det.
Tobbe: vad gör du?
Jag: kollar på ditt askfat
Tobbe: Skriver du om det?
Jag: ja..
Tobbe: Taaack!! :D (as glad)

haha, han e så stolt över sitt lilla askfat.

Nu ska jag sätta mig bredvid honom och kolla på TV.

Puss!

Kommentarer
Postat av: vivi

ASKFATET HAHAHAHHAHA TYP MORMORASKFATET HAHAHAHA JAG DÖR



ÄKTA STOLT ÄR HAN MED HAHAHAHA XD

2008-09-02 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0