Ida Ida Ida

Ååååååh idag är vädret inte alls lika bra som det har vart! Men på fredag ska det bli 17 grader, och då är man L E D I G! Helt fantastiskt! Längtar så jag dör!

Sitter på jobbet här och väntar på de andra som sitter i möte, men inte lilla jag för jag har inte vart anställd i 3 veckor +.. lika bra så får jag tid för min lilla blogg och min lilla Ida!

saknar Ida så mycket, kan hon inte komma hem? KAN DU INTE KOMMA HEM VA? neej, det kan hon inte.. Hon kommer den 20:e Tur det iaf! För den 23:e ska hon följa med mig till Tattoo Lion för då ska jag fixa en gadd! Äntligen! Har verkligen längtat efter det, och nu är det bara 2 veckor kvar..! (och två dagar)

Och ni vet inte vad jag ska göra än! hihihi, jo Ida vet, men tror inte jag sagt det till någon annan än.. är inte säker, men hade ju inte riktigt bestämt mig heller förrens för någon dag sen, men nu känner jag mig säker iaf! GÖTT!

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiee! Längtar nästan lika mycket till den 23:e som till den 20:e och min lilla Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0