Dagens..

jaha, hur har min dag vart? Det tror jag verkligen ni undrar, varför tror jag det? Jo för ni är inte så många som läser min blog, men ni få som gör det har verkligen vart inne och härjat idag! Är ni sååå intresserade om vad jag har för mig? Ser ut så på statestiken iaf. :) bara roligt.

Men.. för att lugna ner er
(mina få små älsklingar) så kan jag berätta för er att jag iaf. lever. Trots att jag inte vart inne på varken facebook, msn, bloggen eller bilddagboken idag, men jag har en anledning. Anledningen är inte att jag tröttnat på datorn. (det skulle jag aldrig göra, trogen datanörd som jag är.) utan jag fick helt enkelt frågan om jag kunde jobba idag, och svarade ja.

Men först var jag en snabbis i stan och träffade Tobbe.
han hade lite ärenden att göra innan han lämnar Sverige i en vecka och drar mot sunny beach. (ååh vilken lyx!) Sen tog vi en snabb lunch på Torggrillen och sen åkte jag till min kära pizzeria och jobbade 7 timmar för att sen komma hem.

Väl hemma ser jag att min storasyster och min lillasyster har kommit hem från... eh ja, var dom nu kom ifrån.. så har suttit uppe och snackat lite med dom, och även med min mor. Mest beklagade jag mig över att min lillasyster som är 15(?) har typ tre gånger så stora bröst som jag (VARFöR GUD? VARFÖR GAV DU MIG SÅ SMÅ PATTAR??) och sen har vi även kollat i H&M katalogen. Har hittat 3 saker jag ska beställa där ifrån. 2 Tröjer för 199:- styck bara, och en jacka för 799:- inte så bara.

Men men vad gör man. jag lägger sällan pengar på kläder
, det går hellre till så vktiga saker som alkohol, mat och.. ja vad fan lägger jag mina pengar på egentligen??

Hur som helst, nu vet ni varför jag inte funnits där jag alltid annars finns
(ja, nånstans på internet..) och att jag lever och mår bra.

Nu ska jag.. göra nått annat. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0