Är det kaffet som gör mig så varm?

hahah asså fattar inte en grej, varför skriver alla som är typ 24+ så jävla moget på internet?! Haha? Asså det ser så roligt ut bara när dom skriver som om det vore nått jäkla vykort? HAHA :D Bara för att dom kom in så sent i internet världen så har inte dom hajjat riktigt hur man skriver tror jag! haha, jajaaa, det är väl inget att göra åt..

Nu har jag och Johannat handlat chips på ICA som vi ska slänga i oss
till en skräckfilm som tydligen ska vara läskig, nligt Johanna Libäck, och på tal om den pinglan så ska vi käka sushi imorgon, äntligen! Har vart så jävla sugen på det as länge men hittar aldrig någon som vill äta det med mig, men det vill Johanna så det ska vi göra imorgon, gött!

Asså en grej till fattar inte jag, och det är varför jag är så jävla varm??
haha, svettas som fan fattar inte varför, har ens inte myckt kläder på mig, men det är typ skitvarmt här eller nått.. Fast vet inte för Johanna är inte varm.. fattar noll..

Aja, nu gick Johanna in i duschen med så dröjer väl 10 minuter till innan vi kan se på filmen,
men kan visa lite bilder från igår sålänge :) Puss



Issa, jag (som somvanligt ser ut som jag är typ 12 år gammal?) och Johanna hemma hos Issa.


Johanna och Jag hemma hos Håkan.



Kommentarer
Postat av: Mor

Vill du ha kommentarer av mamma med? Du ser inte alls ut som 12... du ser ut som en babe. O luktar som en med nu. Själv gick jag upp 2 kg... till... i Grekland. Fun! Not! Puss/ Mor

2009-09-03 @ 10:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0