- Fattar du.. det kan va läskigt!!!

Det är vad Ida sa till lilla lilla katten när den slickade på min hand, hahah fattar inte varför, vadå läskigt?? Aja, Ida är en gåta för sig.

Ja för just det, jag sitter hemma hos Ida nu, för sen ska jag gå hem till mamma och pappa för att imorgon fyller jag 20 år!! Så coolt, har aldrig provat på den åldern förr ju.. hehe.. spännande.

Men innan jag går hem så ska vi kolla på LOST! Om jag nu lyckas få Ida till att göra det, har tjatat typ i tre år nu, men ju mer jag tjatar, ju mindre villl Ida kolla på det, förståss, så jävla irriterande.. men nu gör Ida lite bacon och ägg till oss, så tror att det blir Lost när hon kommer upp med det, man kan ju inte mer än hoppas.

Ida behöver inte ha ljud på sin TV för Andre har så högt ljud så jag hör hit in i Idas rum, bra ju...

Men åååh, vill att lilla Mumma ska komma tillbaka hit och slicka på min hand igen, hon är så sööööt lilla Mummaaa, awww!

Puss hej på er.


Ida som bebis...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA JA JAG VET ERKÄNNHAN HAR ASHÖGT PÅ SIN TV.. rätt söt men samtidigt lite läskig var man ju som barn

2009-02-27 @ 15:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0