Azuka Kazamaa

Shit, för er som tror att jag är död eller liknande så kan jag bara säga en sak, jag har trillat dit igen. Det beroendeframkallande djävulska spelet som inte ens tillåter mig att läsa mina bloggar som jag annars är  Oh! så besatt av: tibia.

Japp, på bara några få dagar har jag nu dragit lvl 34, och är på god väg till 35. Jag tänker på det, pratar om det, drömmer om det, men inte minst Spelar det, helatiden! Kan inte låta bli det. jag vet att det är hemskt men så är det.

Sitter vaken till 5-6 på morgonen och huntar dedär jädrans spelet, med min söta lilla char, Azuka Kazamaa, en söt liten Royal Paladin, och ska snart in och spela igen, men som tur är har jag iaf. små små delar i hjärnan kvar som tänker på att söka jobb, så det ska jag göra först!

men för er som undrar vart jag tagit vägen alltså, så har ni nu svaret, jag har åter igen blivit en nörd.


Kommentarer
Postat av: en som söker kontakt

ÅÅÅH asså bvill dö nu. kan du inte bara logg in på msn så vi kan prata åtminstone

2009-02-21 @ 17:31:35
URL: http://einsteinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0