GAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!! :@

ÅÅÅH ÄR SÅ ARG JUST NU!!!!! :@
Det värsta som finns är när folk på msn inte svarar fast man vet att dom är där!!

 

I say: 
hallåååå
I say: 
är du med tobbe?
You sent a Buzz!
Martin - Allt går att fixa! just sent you a Buzz!
I say: 
är du med tobbe
You sent a Buzz!
You sent a Buzz!
You sent a Buzz!
You sent a Buzz!
You sent a Buzz!
I say: 

HALLLLLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Martin - Allt går att fixa! says: 
vad är det? 
I say: 
är du med tobbe?
I say: 
?
You sent a Buzz!
I say: 
svara dåååååå
You sent a Buzz!
I say: 
Martin?!?! säg bara om du är med tobbe eller inte?½
You sent a Buzz!
You sent a Buzz!
I say: 

halllååååååååååååååå
You sent a Buzz!


Kommentarer
Postat av: IDA

WHO NEEDS A HEART WHEN A HEART CAN BE BROKEN!??!?!?!

2009-02-07 @ 18:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0