Uppstoppad flodhäst framför dator.

Ojdååå, är så jäkla mätt nu, först käkade jag och Ida en fet buffe på Royal thai, som jag älskar, älskar deras underbare grillspett, mmmh!! Vill att dom alltid ska ha dom där, men de har dom inte? fatta rinte varför? var ju såklart tvungen att trycka i mig två läsk med, eftersom man får ta hur många man vill.

Sen fick jag och Ida för oss att åka till Gekås, fast ingen av oss hade nått speciellt att göra där idag, men kände bara för det, så vi drog dit, och det var härligt där idag, knappt något folk alls, så vi gick runt där några timma roch kollade på saker och satte på äggklockorna så det ringde över hela gekås, eller nästan iaf.

På gekan köpte jag en boddy som jag har velat ha länge nu, så äntligen har jag en sån, det var meningen att jag skulle ha denna med, det vet både jag och Ida, fast allt är inte meningen, måste sluta hitta saker som det bara är meningen att vi ska ha nu asså. Men köpte också en fantastisk present till Tobias som han ska få på alla Hjärtans dag, men ska inte säga vad det är nu, för då kanske han ser det ju.. annars köpte jag öven ett hårband som jag vill ha i pannan, även om mitt huvud inte är skapt för att ha sånna (asså jag är ju Pannan med stort P) så ska jag hitta ett sett som får det att funka för tycker att det är så fint och hippieaktigt.

Tror inte jag köpte nått mer, jo godis... men iaf. för att fortsätta på varför jag är så fruktansvärt mätt, så tog jag även ett glas coca cola på Blå fikan inne på gekås, varför vet jag inte, mår ju fan illa efter allt på thaien.. men men, sen när vi åkte hem var det Tobbe som var hungrig så köpte ett meal på mc donalds med mig hem till honom, och var ju tvungen att stoppa i mig ett å annat pommes på vägen, vilket verkligen inte var nödvändigt i min proppfulla mage.

Väl hemma öppnas ju även godisburken jag köpte på Gekås och nu har jag käkat några sånna bitar också, och då kommer Tobbe in i rummet med en fet semla i handen som jag ju såklart var tvungen att ta ett bett på.

Så att så ligger det till och nu är jag så jävla illamående mätt så vill spy och dö.

Men är lycklig ändå för har min boddy som var menad för mig idag. GODNATT!


...och föresten så just nu är jag bara fett besatt av ett spel, Jungle Rumble tror jag det heter, finns på king.com, det är ett slags bubbles spel som man kan spela mot andra över internet och skjuta grejer på varandra. Väldigt kul, men väldigt svårt, speciellt eftersom jag verkar vara den enda på hela sidan som inte fattar hur den jävla skölden funkar, för den funkar ju för alla utom mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0