Aja, skit i mig då Ida.. :(

åååh nej!!! :( Vill inget annat än att äta på burger inn ju, inget annat, vill dö om ja inte får äta där ju... Och Ida, hatar henne lite, nej de gör ja ju inte, men hatar hennes fucking diet, hon kan inte äta nånstans ju, bara pizzeria... åååh är så jävla trött på pizza, hatar det, vill BARA HA burger inn, har jag ju sagt.. ååååh!!!

fattar itne varför man inte kan skippa dieten på söndagarna.. ååh..

Aja, igår var vi iaf. först här och förfestade, och bilder på det kommer såsmåningom, kanske om tre år eller så eftersom jag har ingen dator, men de kommer.. så simma lugnt. Sen var det 20 års fest för Micka, så grattis på dig du :) och sen åt jag och Tobbe kebabrulle med räkor i, vet inte varför men fanns inga pommes så fick bli så.. Ville på krogen ju men hade fan inte legg, åååååh vill dö då.


Här kommer lite bilder som jag lovade:


Ida var bara med på förfesten, men hon förgyllde
min kväll ändå den lilla pärlan.



En snjukt snygg kille och en sjukt glad tjej framför
en sjukt frän vägg ;)



Brudarna som står för bilderna, Johanna och Issa!



Natta, Jag, Cilla, Emma, Jonna och Ebba runt ett bord..




Kommentarer
Postat av: idiotenboxen

har någon spytt på din blogg?... eller vfr har den sån färg? :O



HALÅ KOMMER TILL FBG O STANNAR TYP 2 VECKOOOOR

2009-01-27 @ 02:12:38
Postat av: pizzadieten

HAHAHAH kul diet det låter som jag går på: får bara äta på ppizzeria...MUUUUUMS

2009-01-27 @ 19:58:34
Postat av: hmm..

fan vad kul att idiotboxen kommer hit i två veckoer...........

2009-01-27 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0