BACKA UNDAN!

åååh, skulle som vanligt bara följa Ida hem, eftersom hon är så rädd för "skogen" på vägen hem till henne, och med skogen menar jag då - grusvägen, med några träd runt omkring. Jag är som vanligt modig och följer Ida hem varje gång hon har vart här eftersom jag anser att skogstorp inte blir mer farligt bara för att det råkar vara mörkt ute..

Men denhär gången hände nått som gjorde tillomed modiga mig rädd, på vägen hem när jag var nästan redo att vända hem och låta Ida gå den sista belysta biten själv, så hörde vi en fet jävla smäll! och då menar jag ordagrant en fet jävla smäll! och så börjar hela jävla skogstorp lukta bomb.

Både jag och Ida blir fett rädda och greppar tag om varandras jackor och börjar gå snabbare mot Idas hem, vilket känns väldigt läskigt eftersom att det är där ifrån smällen kom och även nu en massa rök. sen ser vi även flammor från Idas gård, oh no! maffian är här och vill döda oss tänker vi och tar en omväg hem till Ida samtidigt som hon ringer sin pappa.

När vi kommer fram till Ida tillslut berättar hennes mamma att det är en bil som blitt bombad och att den står där och brinner, men Idas pappa är där så vi vågar oss dit och står och kollar lite. Efter ett tag kommer polisen och skriker åt oss att backa undan. "BACKA UNDAN! BACKA UNDAN!" skriker hon men Idas pappa ber henne lugna sig.. "jaja, lugna dig..." hahaha lovez honom asså!

Efter ett bra långt tag kommer även brandbilarna, japp, två stycken, lite överdrivet för en enstaka brinnande bil kanske, men vafan de är ju Falkenberg och detta är ju en av de värre sakerna som kan hända här så lika bra att rycka ut med hela styrkan.

Tillslut blir detta rätt ointressant så jag beger mig hem och nu är jag hemma. fan tack å lov, var fett rädd där när smällen kom, tillomed modiga jag var det.. brrr!

Kommentarer
Postat av: vivi

where did you come from , where did you gooo?

2009-01-07 @ 19:45:07
Postat av: ANIKA!

haha!!! ni verkar ha det galet hemma hos dig!! rolig blogg (:

2009-01-07 @ 23:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0