Juice - en belöning!

Ida säger att jag är en pratmaskin, men egentligen är jag bara ensam... och det enda jag kan göra när jag är ensam är att skriva så mycket som möjligt till Ida så hon inte har tid att lämna mig :( hahah, nej va patetiskt, men orkar bara inte vara ensam. Önskar att jag kunde sovit lite till för somnade ju ändå inte förrens lite efter halv 7 imorse, så hade ju inte behövt gå upp halv 12... men men..

Just nu äter jag halvfärdiga nudlar och dricker juice, det är en sak jag upptäckt, iofs. för ganska länge sen, att juice är det mest underbara att dricka tillsammans med nudlar. Så om man någon gång vill belöna sig med juice, (istället för att straffa sig som Björn Gustafsson efter tandborstning..) så kan man ta ett glas ihop med nudlar, prima smak!

Tror att jag får bilderna idag från lördagens förfest hos mig och Tobbe, så isf. så kommer jag slänga upp en bild eller två på det sen. Så BE HAPPY. Själva kvällen orkar jag inte skriva om så mkt, men det blev snygga bilder mot den gröna väggen iaf. ;) ciao!

Kommentarer
Postat av: Christina

HAhahh så jävla kul FÖR JAG GÖR DESAMMA! HAHAHAH skriver och skriver och hoppas hon för en gångs skull vill svara... :/ Ida blir likosm offret för oss?

2009-01-23 @ 20:55:25
URL: http://christinasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0