3-0 till Rosmay!

Hejsan! För er som undrat vart jag var och spådde mig så var det hos Rosmay.. tror jag iaf. att hon hette, man spår sig i en liten stuga som hon har som ligger i båthamnen och vill ni ha nummer dit så får ni fråga Ida Stenberg..

Och sen så tänkte jag dessutom, påtal om Rosmay, berätta för er om min vän Christina! För hon har nämligen vart hos just Rosmay och spått sig. Och eftersom det var så mycket som stämde så tänkte jag säga det här, det får mig nämligen att känna mig lite lugn och tro på att jobb snart kommer till mig, som Rosmay sa. :D

Hon sa bland annat att Christina kommer att bli bjuden på en resa "till vintern"
...och vips! kort där efter hör någrakompisar till Christina av sig och säger att dom har en plats över till nått skidställe som hon kan ta, helt gratis!

1-0 till Rosmay!

Sen sa hon också att Christina måste ta ut sin p-stav, den hjälper inte och hon kan bli med barn när som helst!
...Christina blev lite nojjig och gick till ungodmsmottagningen, tog ut p-staven och vad säger dom där? jo att det var nått fel på staven och att den inte funkade!

2-0 till Rosmay!

Hon sa även att Christina kommer flytta norr ut (trots att hon redan bor fett högt upp i landet) för ett jobb.
...Idag har Christina flyttat norr ut, och varför? på grund av ett jobb såklart!

3-0 till Rosmay!

..Det var något mer har jag för mig, men ni ser ju att det finns ett mönster, för er som inte ser mönstret så är det att Rosmay har rätt i allt som hon säger..

Så japp, jag kommer få två barn tillsammans med Tobbe som jag är förlovad med, vi kommer bo tillsammans i ett radhus/hus (iaf. inte lägenhet) och jag kommer få ett sommarjobb nu och ett annat jobb efter sommaren. Gött!

Så kan säga till er att det är fett värt att betala 500 spänn för att gå till Rosmay, det är roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0