Senare...

Jag vill skriva i min blogg varje dag, tillomed flera gånger om dagen, men jag kan inte, för jag vet itne vad jag ska skriva om.. Och det är inte så konstigt.. med tanke på att jag inte har något jobb, jag har alltså inga pengar som kommer in, och inget roligt händer mig just nu.. Så om jag ska skriva ett inlägg om dagen kan jag lika gärna bara kopiera gårdagens, eftersom att sammmmmmaa saaaak händer mig vaaaaarjeee daaaaag...

Men men, tur är väl att jag har ett huvud med många tankar, ibland samma tankar som gårdagen men oftast nya tankar.. det är väl det som får mig att orka med dagarna.. att jag kan sitta och tänka på saker.. ehh.. aa..

Men har sökt jobb idag, men finns ju fan knappt några jobb att söka! Men ska ringa 2in1 idag igen iaf. Kanske får jag nått besked från dom då.. Sen börjar ju Tobbe på Carlsberg nu snart med, och då kommer jag dö av rastlös het om jag ska gå här hemma själv hela dagarna, så jag måste helt enkelt hitta något att göra!

giiieef meee jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0