Baby, you look fine, I want you, too be mine!

Igår firade jag och Tobias 25 månader, alltså 2 år och en månad, det låter så lite tycker jag! Det känns som att vi har vart ihop mycket längre än så! Men men, mer ska det bli. På den västra bilden i headern var vi inte ens ihop! Och jag minns den dagen som om det vore igår. Jag hade jobbat på pizzahörnan och tatt med mig klubbor till mig och Tobias. Jag fick egentligen inte ta med mig klubbor, dom är så sjukt snåla där, men jag stack ner dom i fickan när igen såg.

Jag minns när jag såg Tobias första gången.. eller, det vet jag faktsikt inte om jag gör, men jag minns första gången jag tror att jag såg Tobias för första gången! haha! Det var hemma hos Issa i Issas lilla stuga vid klitterbadet och jag minns att jag tyckte att han var så snygg, jag blev nästan lite blyg för att prata med honom för jag ville inte verka dum inför den snygga killen, och det är rätt så typiskt mig att säga nått dumt när jag inte ska.

Men vi pratade inte så mycket då, första gången vi pratade riktigt med varandra var på nyårsafton när 2006 skulle bli 2007. Vi var på nyårsmiddag och jag pratade nästan bara med Tobias. Vi lekte en lek som vi hade kommit på med sugrören, minns knappt vad den gick ut på längre men minns att Tobbe vann tillslut.


Här är Tobbe, lika snygg som alltid, trots blått öga!

Sen skulle vi gå till någon annan fest och då lekte vi en annan lek på vägen, jag, Tobbe och så tror jag att Emanuel och Pär var med på leken. Man skulle låta som ett djur och så skulle de andra gissa vilket, jag och Tobbe lät som en uggla varje gång.

"hooohooooo, hoohooooo"
"En uggla! EN UGGLA!"
"RÄTTT! :D"


Emanuel och Pär blev arga.. "det är fusk, ni låter som en uggla varje gång :("

Ehh, jaha? men då borde la dom också fatta det, så då kan dom ju också gissa på en uggla...

Efter nyår så lekte jag och Tobbe massa olika lekar varje förfest vi träffades på, jag var jätte kär i honom, men jag vågade inte erkänna det för någon, inte ens mig själv.. Men varje förfest hemma hos Issa eller Jessica så satt jag alltid och väntade på att Tobbe skulle komma, och när han kom gick vi iväg och lekte nått. Han var min och jag var hans! fast i hemlighet...

   
Jag och Tobbe, innan vi blev ett par :)

Sen började vi skicka sms och skriva på msn heeela tiden, varje vardagsmorgon vaknade jag av ett sms när han skrev "åker förbi astervägen nu ^^" Han jobbade i Glommen, och åkte förbi astervägen varjemorgon som var min busshållplats. Jag önskar jag hade kvar min gamla 3 mobil med alla dedär smsen.

Sen en dag, den 13 April 2007 blev vi ihop, Fredagen den 13, allas otursdag, men min och Tobbes tur dag!


Jag och Tobbe, Fredagen den 13 April 2007, dagen vi blev ihop!

Jag tycker fortfarande att Tobias är den snyggaste som finns, tillomed snyggare än första gången jag såg han, och inte nog med det så är han bäst på alla andra vis med! Det bästa med att vara ihop med Tobias är att vi har allt man kan önska sig tillsammans. Vi kan sitta och mysa och kramas och prata med gulliga röster till varandra, vi kan sitta och disskutera i flera timmar om politik eller andra intressanta ämnen. Vi kan skämta och skratta och hoppa runt och dansa i huset till roliga låtar som tingaling tingaling! (okej det är mest jag som dansar och hoppar och han som kollar på och skrattar) Vi kan brottas i sängen och ibland vinner tillomed jag (vet inte om han låter mig, men isf. är han bra på det!)

Med Tobias har jag helt enkelt allt man kan önska sig i ett förhållande. Jag älskar dig Tobias Simonsson!


Världens snyggaste, roligaste, smartaste, knäppaste, coolaste, bästa kille!

Kommentarer
Postat av: Johanna

nawwww vad fint skrivet!!! :D all lycka till er två!! <3<3<3

2009-05-14 @ 22:18:20
Postat av: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.



ps kolla även filmen om barnmisshandel tre inlägg ner. Budskapet måste runt i världen. Kram

2009-05-15 @ 15:37:07
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0