Just dance!

Hahahaha! Denna ungen skulle nog kunna lära mig ett och annat om dans alltså!
He knows the moves!




Men från små ungar som vet hur man dansar,
till något annat, Johanna ligger och sover, klockan är snart halv 2, jag har vart vaken några timmar, funderar på att öra nått att käka, börjar bli hungrig.

Johanna har typ bara vaknat före mig en gång när jag sovit här,
eller kanske överdrev jag där, men det är bara en gång vad jag minns, men säkerligen kommer hon slänga in en kommentar här (eller vad säger jag, det händer ju aldrig att någon kommenterar min blogg, JA ta det som en pik!) och skriva "hahah neej, jag har vaknat före dig huuundra gånger!" men isf. Johanna har jag vaknat före dig tusen! Så det så!

Men det är lugnt, jag överlever, jag gick och la mig i soffan för å vila lite,
det är så jävla varmt här inne på Johannas rum, och vet ni vad som händer då? Kasper kommer och kurrar in sig hos mig och börjar spinna, aww! Älskar lilla stora burriga Kasper!

Nej men som sagt, lite mat var det va? :)
...och Johanna, när du vaknar är det du och jag som pluggar in dedär heta dansstegen inför lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0