Om jag hade pengar, la la la la la la la la la la la la la la laaaaa

Ååh vilken seg dag. Har väntat på besked från aretsintervjun igår hela dagen, han sa att han skulle höra av sig idag, men har inte hört något. Och nu helt plötsligt är min telefon borta. Jag fattar inte? Har ju gått och burit på den hela dagen, men icke. Jaja, den dyker väl upp. Känns som att det är lite sent nu, så får väl svar imorgon istället, förhoppningsvis!

Vill verkligen ha jobbet.
Vill tjäna pengar nu! Orkar inte gå runt mer här hemma i lägenheten utan några som helst rutiner. Vet knappt skillnad på dag och natt längre.

Dessutom verkade det som en skön arbetsplats med sköna människor.
Yes, hoppas helt enkelt att jag får detdär jobbet ;) DÅ ska det börja tjänas pengar.

Kylen ska fyllas, tänker inte äta soppa eller pasta en enda gång till i mitt liv
(okej kanske då, men inte tre veckor i rad iaf..) kläder ska inhandlas, är så trött på allt i min garderob. Och jag tänker unna mig hur mycket chips, godis och läsk jag vill. Sen ska jag bjuda min pärla Johanna på goda middagar som tack för all den hjälpen jag fått av henne den senaste tiden.

Och för att inte glömma,
(vad du än tycker mamma) PARTY VARJE HELG! :D (i snygga kläder, god alkohol och utan bekymmer för inträde.)

Japp, detta ska alltså hända när pengarna börjar rulla in. För det gör dom. Snart.



Lite sommar på lönen hade inte vart fel de heller. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmmmm

2010-01-20 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0