En kväll/natt/morgon med två freaks.

Tänkte skriva ett inlägg om vad jag och Johanna hade för oss igår men det har hon precis gjort så bra själv, så nu känns det som att jag antingen bara kommer härma henne rakt av, eller skriva ett mycket sämre inlägg, men skit samma, jag vill ju ha det i min blogg med så jag får helt enkelt skriva ett iaf.

Jag gick ju hem till Johanna igår kväll iaf. i det iskallaste vädret någonsin.
Snön var typ 1 meter hög och mina tårar som rann ner för kinderna (som dom alltid gör när det är kallt) frös till is på två sekunder. Men det var det värt. För när jag väl kom fram till Johanna så bjuder hon på vääääärldens lyxmiddag. Quornfilé med klyftpotatis och bearnaiesås, och en god sallad till det. Och självklart pepsi till maten. Funderade under hela måltiden på vad fan jag kan ha gjort för att förtjäna dethär, men tja.. nått bra måste jag ha åstakommit iaf.

Till maten kollade vi på Paradise Hotel,
jag hade redan kollat på de två senaste avsnitten, så jag visste vad som skulle hända, ändå satt jag och var jätte spänd inför parcermonin, ifall det fanns en pytte pytte liten chans att det skulle hända någonting nytt denna gången. Det gjorde det tyvärr inte, och Anneli åkte ut. :( SÅ SYND! Ville ju att hon och Christoffer skulle vara tillsammans på paradiset föralltid och vara förälskade i varandra. Men men, så blev det inte.

Men justdet, innan vi åt mat så gick vi snabbt till ICA för att köpa lite goda grejer för vår sova-över-kväll.
Chips, dipp och pepsi hamnade i vår kundkorg. Men det var inte så lätt som det kanske låter. Vi går in på ICA och hamnar framför chipsen. Vi står och kollar på dom länge som vanligt, vi vet båda två mycket väl hur detta kommer sluta, vi kommer få störda psykbryt och må dåligt över hur svårt det är att välja vilka jävla chips man ska köpa.

Jag, som den fisk jag är, är mycket bra på att överlåta sånnahär saker till andra.
Och säger snabbt, innan Johanna hinner säga det själv "JAG VET INTE!??!?!?! :S" Så Johanna kollar på mig med en förkrossad blick och säger "...inte jag heller.. :S:S:S" Vi står där ett bra tag till, kollar på den ena påsen, kollar på den andra.

Johanna:
Ska vi ta grillchips? :S
Evelina: Vet inte :S:S:S ??
Johanna: nää.. :S
Evelina: näää :S
Johanna: Eller??
Evelina: Jag vet inte :S:S
Johanna: Cream cheese är ju alltid gott..? :S
Evelina: Mjaa.. :S
Johanna: Meneee...
Evelina: ....
Johanna: ....
Evelina: ....
Johanna: Eller ska vi ta grillchips då? :S
Evelina: Om du vill :S
Johanna: Vill du? :S
Evelina: Vet inte :S ??
Johanna: Vi tar grill.

Sen går vi och hämtar gräddfil till dippen.


Johanna: Asså jag vet ett par andra chips som är goda :S
Evelina: mhmm :S:S:S ???

Vi går mot kassorna, och där finns andra chipspåsar,
sånnadär lantchips eller vad det nu är, vi byter grillchips påsen mot en lantchips påse. Sen kollar vi ner i kundkorgen.

Johanna: Assååå.... :S
Evelina: :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S

Sen byter vi tillbaka till grillchipspåsen och går mot kassan,
på vägen slänger vi i två burkar pepsi också, (som om inte 1,5 litersflaskan räcker?) och så börjar vi plocka upp varorna på bandet.

Johanna: Ska vi inte ha dom andra chipsen? :S
Evelina: Jag vet inte :S:S:S ????
Johanna: Jo :S Vi tar dom andra :S SPRING EVELINA! SPRING!

Jag springer och hämtar dom andra chipsen och lägger tillbaka grillchipsen.
När allt är betalt och klart går vi ut ur affären som två nervvrak.

Kan ni tänka er vilka bekymmer det är för mig och Johanna varje gång vi går och handlar chips eller?
Men vad ska man göra? Det är ju som en gåva från gud. Chips är, jag vet inte, det är... det är det BÄSTA som finns.

MEN MEN, efter maten och Paradise så kollade vi runt på google efter nya stjärntecken sidor.
Vi är ju lite besatta av detdär så vi har ju läst de flesta som kommer på första googlesidan vad man än söker på som har med stjärntecken att göra. Och vet ni vad, mitt bland alla sidor hittar vi en länk till min blogg?! :D Så glad jag blev, vi söker på stjärntecken och där mitt bland allt möjligt finns min blogg! Roligt!

Men igår kom vi på en sak vi aldrig sökt efter förut. Utseende! Hur ser en typisk fisk ut? 

"Kropp/längd: Under medellängd, vek kropp. Rundade skuldror.
Hudfärgen är medium.
Ansikte: Blek, känslig hud. Markerande ögon oftast, runda, stora, drömmande och vackra.
Rynkig panna. Näsan stor och platt. Med åldern dubbelhaka. Vackert leende.
Hår: Mjukt och silkigt. Glesnar tidigt.

Illasittande kläder.

Rör sig okontrollerat med yviga gester. Vaggande gång. Fötterna ofta böjda inåt.

Kan vicka på huvudet under samtal och kan prata i halva meningar."

Det stämmer lite tycker jag. Är lite rädd för min kommande dubbelhaka dock, och att mitt hår ska glesna tidigt?! jobbigt ju. Att jag rör mig okontrollerat stämmer helt klart och min vaggande gång har många påpekat.

Jaja, efter 6 timmar
(nej jag överdriver inte.) så gav vi upp stjärntecken sökandet och går vidare till youtube. Här hittar vi världens stördaste dansbrud vars liv går ut på att dansa framför sin kamera. Eller ja.. dansa vet jag inte om jag vill kalla det, hon gjorde rörelser till musiken och mimade lite osynkat därtill. Efter att ha kollat på hundratals (okej där överdrev jag väl lite då..) videor med denna dansande tjejen så ser vi att hennes syster är precis likadan! Dansar till massa olika låtar framför kameran och lägger ut på youtube. VARFÖR?! har dom inget annta liv än att göra detta? Jag tror inte det, för det var så sjuukt mycket filmer till alla världens låtar. Ja alltså tillomed Dota med Basshunter dansade hon inte. DOM KAN JU INTE ENS SVENSKA?!

HAHAHA, jaja, om ni vill kolla på den dansande bruden får ni gå in på Johannas blogg,
för orkar inte klistra in de här i min blogg. (cutefacechubbywaist.blogg.se)

När klockan var morgon så satt vi halvdöda på Johannas säng,
vi hade lämnat datorn i det förflutna och pratade nu endast om en ny upptäckt vi precis gjort. Vi har nämligen listat ut att en person vi känner antagligen är lesbisk, allt pekar på det. (överdriver jag denna gången då?)

Hur som helst, vi var väldigt trötta,
och kunde snart inte hålla ögonen öppna mer. Så jag föreslog en powernap på 30 minuter till Johanna. Hon gick med på detta, och från att vara som små halvdöda zoombies gick vi nu till två galna hysteriska duracellkaniner och började skrika i mun på varandra.

Evelina:
VI STÄNGER FÖNSTRET!
Johanna: SKA VI DRA NER RULLGARDINEN?
Evelina: NEEEEJ DET ÄR LIKA BRA ATT DEN ÄR TÄND!
Johanna: TÄND?!?! HAHAHHAHAHA
Evelina: :S:S:S:S
Johanna: VI SLÄCKER!!!!!
Evelina: VI MÅSTE SOVA VI HAR BARA EN HALVTIMME PÅ OSS!!
Johanna: JAG STÄLLER MOBILEN!!!!!
Evelina: NU SOVER VIIIIIIII :S:S:S
Johanna: TYSTA LEKEN BÖRJAR NU!
. . .
. . .
Båda: HAHAHHAHAHAHHAHAHA
Johanna: NEEEEEEEEEEEEEEJ :S
Evelina: SOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!
Båda: HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Evelina: BARA 25 MINUTER KVAR?!?!?!?!?!?
Johanna: SOV!!!!!!!!!!!

hahaha, sen slocknade vi.

Klockan 9:30 hade det gått en halvtimme. Vi stänger av våra alarm.

Evelina: En halvtimme till eller? :S
Johanna: Ja.

vi slocknade igen.

Sen vaknade vi igen. Efter 6 timmar.

Hahahha!

Nu är jag hemma igen. Men tack för en jätte trevlig kväll/natt/morgon Johanna, vi får göra om det snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0