bloggtrafik.

Har precis reggat bloggen på bloggportalen, fattar inte varför jag itne gjorde de för hundra år sen, eller så gjorde jag det men har helt glömt bort de, fattar ju inte hur man, om man ens kan, söker på bloggadresser som är med. (Helt sjukt att ajg itne gjorde en enda punkt i den långa texten va?)

Jaja, de mest sökta termerna är just nu gratissaker.com, utan trosor och nakenbilder. Typiskt att de ska vara så sexfixerat?? Jaja, tänkte att om jag skriver de mest sökta orden så finns dom ju faktsikt här också och då kanske någon klickar in just här. MEN för all del, om någon nu vandrar in här så får man gärna stanna :)

Gratissaker.com är för övrigt säkert hemsidans ägare själv som sökt på tusen gånger för aqtt få bra reklam. Smart där! Kanske ska söka på min blogg om och om igen från olika ip-adresser så jag hamnar där? höhö!

jaja, ett annat tips till er som bloggar kära vänner är att börja kommentera på aftonbladet med ert bloggnamn. sedan jag gjorde de har mitt läsaranatl ögat rätt mycket. Kanske för att jag mest kommenterar politiska artiklar och folk blir upprörda eller gillar de :) Men varför spelar ju faktsikt ingen roll. Huvudsaken är att nått händer.

Nu my friends, blir det disk! (och sen fisk, som av en slump bara råkar rimma)




Kommentarer
Postat av: Sofie's

Jag hamnade här :P

2010-07-17 @ 16:58:15
Postat av: Anonym

Fan va snygg design!

2010-07-17 @ 17:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0