i Anneli

Är galet trött efter endag på Gekås efter alldelse för lite sömn. Hade preciiiis somnat när Tobbegick och la sig så jag vaknade. Annars är det nästan omöjligt att väcka mig när jag väl fallit in i dvalan, just därför är det ¨på Tobbes sida väckarklockorna ligger så har får ruska liv i mig. Men som sagt, hade precis somnat, så när han gick och la sig blev det hela inslumrandet som en härlig powernap istället och jag somnade inte om igen förrens någongång efter fyra. Klockan var strax över fyra sista gången jag kollade.

Så, en dag på Gékås var det, i kassa 13, dvs, en utav de "felvända" kassorna, så nu har jag dessutom "träningsvärk" eller vad man ska kalla det i högerarmen eftersom jag inte är van vid att använda den. Men måste ändå säga att jag är så glaad över mitt jobb på Gekås. Äntligen ett värdigt jobb. Och på lördagarna när det är 2 timmars kö in i butiken och lika lång kö till kassan sedan får jag riktiga kickar. Det är roligt att vara en del av Europas största varuhus och att vara med när nya rekord slås!

Just nu sitter jag och väntar på "i Anneli" en jätte rolig serie som går på SVT och börjar 21:50, Anneli är kring 23 år skulle jag gissa och jobbar på ett Café och man får följa henne och hennes inre tankar som spelas av samma person och kallas "Liket" skrattar flera gånger i varje avsnitt, det är nog det roligaste på TV just nu. Synd att varje avsnitt bara är en halvtimme långt bara.

Så ja, de börjar om fem minuter så ska gå och fixa till antennen lite nu så att man kan se bilden!


Anneli och "liket"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0