Tråkigt, tråkigare, tråkigast!

Ååhh, skulle precis skriva ett inlägg om middagen jag lagade idag. Jag lagade en middag åt Tobbe, och imorgon ska han laga åt mig. Annars lagar vi alltid mat ihop, så det var kul att få servera honom något idag. Ska bli ännu roligare imorgon, Tobbe är jätte duktig på att laga mat.

Men som sagt, Skulle precis skriva de, när jag bara kände att NÄÄÄÄÄÄÄEEEE, orkar inte, tycker verkligen inte det är varken kul eller intressant att skriva sån skit, och kan inte tänka mig att någon skulle vara intresserad av att läsa det heller.

Kanske skulle någon tycka det var kul, men när jag tycker att det är såå tråkigt att skriva det så blir det heller inget bra av det, bara massa blaha som inte handlar om nått alls. Så jäkla trååkigt.

Jag vill faktiskt skriva om politik, arbetslöshet, rättvisa, jämlikhet, orättvisa, åsikter, intressanta saker. Inte att jag har lagat middag. Alltså, fattar ni hur jag menar?

Det är därför jag skriver så himla sällan, för jag orkar inte spotta ur mig skit.

Imorgon får vi se vad som skrivs. Förhoppningsvis något lite mer intressant än detta. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0